Την πρώτη του δήλωση ως νέος πρόεδρος του ΠΟΑ πραγματοποίησε ο Γιώργος Λέλεκας, ο οποίος δεσμεύτηκε ότι θα κάνει ό,τι μπορεί για να βοηθήσει το σύλλογο του Ατσαλένιου, πλέκοντας παράλληλα το εγκώμιο του προκάτοχου του Νίκου Αγγελάκη.
“ Με ιδιαίτερη τιμή και χαρά αναλαμβάνω την προεδρία του ιστορικού σωματείου του ΠΟΑ, εκφράζοντας τη χαρά μου για την αμέριστη συμπαράσταση όλων των μελών στην έκτακτη Γενική Συνέλευση. Με την εμπειρία μου και την δεδομένη αγάπη μου για τον σύλλογο, δηλώνω ότι θα προσπαθήσω να βοηθήσω το σύλλογο με όλες τις δυνάμεις μου, συνεχίζοντας το εξαιρετικό έργο που άφησε