Κατά 35% αυξήθηκαν οι οφειλέτες του Δημοσίου τον Σεπτέμβριο και έτσι οι πολίτες που έχουν ληξιπρόθεσμα χρέη έφθασαν στον «αστρονομικό» αριθμό των 3.303.110.
Ειδικότερα, προστέθηκαν μόλις σε έναν μήνα επιπλέον 851.201 φορολογούμενοι με ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το Δημόσιο, σύμφωνα με στοιχεία της ΓΔΕ
Έτσι, τα στοιχεία δείχνουν, ότι ο συνολικός αριθμός των οφειλετών του Δημοσίου αυξήθηκε από 2.451.909 που είχε διαμορφωθεί στο τέλος Αυγούστου σε 3.303.110 στο τέλος Σεπτεμβρίου.
Η βασική αιτία για τη σημαντική αυτή αύξηση των οφειλετών του Δημοσίου, είναι το γεγονός ότι πάρα πολλοί φορολογούμενοι άφησαν τον Σεπτέμβριο απλήρωτη την πρώτη δόση του Ενιαίου Φόρου Ακινήτων.