Τον κώδωνα του κινδύνου για τη λειτουργία του ΕΚΠΑ κρούει ξανά ο πρύτανης του ιδρύματος, Θεόδωρος Φορτσάκης. Εκτός από το πρόβλημα με τους υπεράριθμους φοιτητές από τις μετεγγραφές, ο πρύτανης κάνει λόγο για τραγική έλλειψη διοικητικού προσωπικού λόγω διαθεσιμότητας.
«Θέλουμε πίσω τους διοικητικούς υπαλλήλους για να βοηθήσουμε το ΕΚΠΑ να μην κλείσει» είπε στον ΣΚΑΪ ο πρύτανης. «Είναι βέβαιο ότι δεν μπορούμε να τα βγάλουμε πέρα» πρόσθεσε.
Μιλώντας τη Δευτέρα στον Βήμα 99,5 ο κ. Φορτσάκης δήλωσε ότι οι φοιτητές που θα μετεγγραφούν στο Πανεπιστήμιο Αθηνών είναι πολύ πιθανό να χάσουν το εξάμηνο, γιατί η εφαρμογή του μέτρου, δεν έγινε συντεταγμένα από την Πολιτεία, με αποτέλεσμα να επιβαρύνονται τα ιδρύματα πέρα από τις δυνατότητές τους.
«Δεν μπορεί η Ιατρική Σχολή Αθηνών, που κανονικά θα είχε 168 φοιτητές, να έχει 421» ανέφερε χαρακτηριστικά.