Skip to main content
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Θεσσαλονίκη: Νέα επιστολή Παπαγεωργόπουλου από τη φυλακή
Θεσσαλονίκη: Νέα επιστολή Παπαγεωργόπουλου από τη φυλακή
 clock 13:10 | 03/11/2014
writer icon newsroom ekriti.gr

Νέα επιστολή, από τις φυλακές Διαβατών, όπου εκτίει ποινή για την υπόθεση της υπεξαίρεσης στα ταμεία του κεντρικού Δήμου, απέστειλε ο τέως δήμαρχος Θεσσαλονίκης Βασίλης Παπαγεωργόπουλος.

   Στην επιστολή του δηλώνει αθώος για μια ακόμα φορά και αναφέρεται στο θέμα με τις καταθέσεις της δημοτικής του παράταξης, της Αναγέννησης.

   "Τη στιγμή που η δικαστική πραγματογνωμοσύνη δύο καθηγητών Πανεπιστημίου, που διενεργήθηκε με εντολή της Ελληνικής Δικαιοσύνης, βεβαιώνει ότι οι τραπεζικοί λογαριασμοί και οι προσωπικοί μου και της Δημοτικής μου Παράταξης 'Αναγέννηση' είναι κρυστάλλινοι (σελ.21 και 48), Βούλευμα του Συμβουλίου Εφετών παραδέχεται μεν το γεγονός αυτό για τους προσωπικούς μου λογαριασμούς, με παραπέμπει όμως σε δίκη για τα ελάχιστα χρήματα που νομιμότατα δαπανήθηκαν όλα αυτά τα χρόνια της Δημαρχίας μου για τη λειτουργία 'της Αναγέννησης'!" σημειώνει, μεταξύ άλλων, ο κ. Παπαγεωργόπουλος.

   "Είμαι ο πρώτος -και μάλλον ο τελευταίος- αρχηγός Πολιτικής Οργάνωσης που παραπέμπεται σε δίκη για τα χρήματα που νομιμότατα συνέλεξε η παράταξή του μέσω οικονομικών εξορμήσεων με κουπόνια -όπως 100ντάδες παρατάξεις και κόμματα- για τη λειτουργία της!" προσθέτει.

   Σημειώνεται ότι αύριο (Τρίτη 4 Νοεμβρίου) -όπως είναι προγραμματισμένο- θα κληθεί να καθίσει εκ νέου στο εδώλιο ο κ. Παπαγεωργόπουλος προκειμένου να δικαστεί στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Θεσσαλονίκης για τα περίπου 260.000 ευρώ που διακινήθηκαν μέσω του κοινού τραπεζικού λογαριασμού που διατηρούσε με τον πρώην γενικό γραμματέα του δήμου Μιχάλη Λεμούσια.

 

Πηγή: ΑΜΠΕ

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2026 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis