Skip to main content
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Βεβήλωσαν το Μνημείο Ολοκαυτώματος στην Αθήνα
Βεβήλωσαν το Μνημείο Ολοκαυτώματος στην Αθήνα
 clock 15:34 | 31/10/2014
writer icon newsroom ekriti.gr

Τη βεβήλωση του Μνημείου Ολοκαυτώματος στην Αθήνα καταδικάζει με ανακοίνωσή του το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο (ΚΙΣ) και καλεί τους φορείς της Πολιτείας και της Κοινωνίας να τηρήσουν σαφή και απροκάλυπτη στάση καταδίκης της ενέργειας αυτής και κάθε ενέργειας αντισημιτισμού.

Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση «το βράδυ της 30ης Οκτωβρίου, γνωστή νέο- ναζιστική οργάνωση που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα, άφησε πάνω στο Μνημείο την ταυτότητά της».

Το ΚΙΣ καλεί τις δημοτικές και κρατικές Αρχές να προστατεύσουν αποτελεσματικά το Μνημείο Ολοκαυτώματος της πρωτεύουσας ώστε να μην επαναληφθούν παρόμοια φαινόμενα. Ζητάει επίσης από τη Δικαιοσύνη να κινήσει άμεσα τις διαδικασίες ώστε να συλληφθούν και να τιμωρηθούν οι ένοχοι.

Το Μνημείο είναι αφιερωμένο στη μνήμη των 60.000 Ελλήνων Εβραίων που βρήκαν τραγικό θάνατο στα στρατόπεδα συγκέντρωσης.

 

Πηγή: ΑΜΠΕ

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2026 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis