Skip to main content
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Διαμαρτυρία στη ΔΕΗ σήμερα για τον θάνατο της Χανιώτισσας, που χάθηκε λόγω οφειλής ρεύματος
Διαμαρτυρία στη ΔΕΗ σήμερα για τον θάνατο της Χανιώτισσας, που χάθηκε λόγω οφειλής ρεύματος
 clock 09:56 | 30/07/2014
writer icon newsroom ekriti.gr

Στα κεντρικά γραφεία της ΔΕΗ στην οδό Χαλκοκονδύλη σήμερα συλλογικοί φορείς των Αθηνών συγκεντρώνονται για να διαμαρτυρηθούν για τον ανάλγητο τρόπο που η ΔΕΗ επιμένει να κόβει το ηλεκτρικό ρεύμα σε αναξιοπαθούντες και μη έχοντες να πληρώσουν τους λογαριασμούς. Αφορμή το τραγικό περιστατικό των Χανίων, όπου μία τετραπληγική γυναίκα έχασε τη ζωή της επειδή η ζωή της έκοψε το ρεύμα λόγω οφειλής. Μόνο που η ζωή της εξαρτιόταν από μηχανήματα ρεύματος, που κλείνοντας από την διακοπή την σκότωσαν. 

Η ανακοίνωση των διοργανωτών της σημερινής συγκέντρωσης στην Αθήνα αναφέρει τα εξής:

-Τη στιγμή που η διοίκηση της ΔΕΗ χαρίζει εκατομμύρια στους απατεώνες της Energa και Power Hellas για να κάνουν τις διακοπές τους στη Μύκονο,

-Τη στιγμή που τα χρέη των κομματικών γραφείων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ "ξεχνιούνται" να εισπραχθούν και διαγράφονται,

-Τη στιγμή που ο Μυτιληναίος και οι άλλοι κόρακες της "ανάπτυξης" απολαμβάνουν γιγαντιαίες εκπτώσεις στην τιμή του ρεύματος σαν μια "ευαίσθητη κοινωνική ομάδα"...

-Τη στιγμή που η διοίκηση της ΔΕΗ και τα μνημονιακά ΜΜΕ των νταβατζήδων "αγανακτούν" για τους "κατεβασμένους διακόπτες" δυσφημώντας τους αγώνες των εργαζομένων της ΔΕΗ,

Την ίδια στιγμή για οφειλή ρεύματος 237,00 ευρώ, η ΔΕΗ, παρά τις προειδοποιήσεις για τον κίνδυνο της υγείας της, κόβει το ρεύμα απροειδοποίητα από την τετραπληγική γυναίκα στα Χανιά και την δολοφονεί εν ψυχρώ.

Κόβει το ρεύμα από κάθε αναξιοπαθούντα πολίτη, από κάθε λαϊκό νοικοκυριό θύμα της μνημονιακής λαίλαπας, της ανεργίας, της φοροληστείας, της ανάλγητης αύξησης των τιμών στα κοινωνικά αγαθά.

Η πολιτική της ΔΕΗ πλήρως ευθυγραμμισμένη με την πολιτική της κυβέρνησης και της Ε.Ε., αλλά και με τις επιταγές των δανειστών και του κεφαλαίου, είναι ένα όπλο τσακίσματος και αφανισμού των λαϊκών στρωμάτων. Είναι μια πολιτική που οδηγεί δεκαετίες πίσω, στα χρόνια της υποταγής, της εξαθλίωσης, της απόλυτης φτώχειας.

Και αν η "δημόσια" ΔΕΗ, που ιδρύθηκε και αναπτύχθηκε με χρήματα του δημοσίου, υιοθετεί τέτοιες βάρβαρες πολιτικές, ας σκεφτούμε ποιά βαρβαρότητα μας περιμένει αν την αναλάβουν οι ιδιώτες, αρπάζοντάς την με ψίχουλα από όλους εμάς. Θα μιλάμε για γενοκτονία και απόλυτο σκοτάδι. 

Το λαϊκό κίνημα πρέπει να αντιταχθεί σθεναρά και με αποφασιστικότητα, στις αυξήσεις των τιμολογίων της ΔΕΗ, στο ξεπούλημα της ΔΕΗ, στην παράδοση της δημόσιας περιουσίας στα χέρια των αρπαχτικών της "ανάπτυξης" και της "απελευθέρωσης των αγορών". Πρέπει να αντιταχθεί σε κάθε ανάλγητη πολιτική που σπέρνει το θάνατο, που μας βυθίζει στο σκοτάδι και την εξαθλίωση.

Χθές ήταν η άρρωστη γυναίκα στα Χανιά, προχθές η μικρή Σάρα, τις προάλλες οι φοιτητές στη Λάρισα. Αύριο, θα είσαι εσύ, όλοι εμείς. Και γι' αυτά τα εγκλήματα-δολοφονίες δεν θα λογοδοτήσει κανείς. Όπως δεν θα λογοδοτήσουν τα κοράκια της Energa και της Power Hellas, οι διοικήσεις της ΔΕΗ που χαρίζουν τα δικά σου λεφτά σε κάθε απατεώνα, σε κάθε μεγαλοκαρχαρία, σε κάθε πολιτικό κόμμα που ψηφίζει, στηρίζει και εφαρμόζει αυτές τις πολιτικές.

ΑΥΤΟΙ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΚΕΡΔΗ ΚΑΙ ΖΗΜΙΕΣ

ΕΜΕΙΣ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΖΩΕΣ

Όλες και όλοι στη συγκέντρωση έξω από τα γραφεία της ΔΕΗ στην οδό Χαλκοκονδύλη 30 (Αθήνα) την Τετάρτη 30 Ιούλη ώρα 11.00 π.μ. για να επιβάλλουμε στη διοίκηση της ΔΕΗ να σταματήσει τις διακοπές ρεύματος σε οποιοδήποτε λαϊκό νοικοκυριό και για οποιοδήποτε λόγο.

ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ. ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΓΑΘΟ

ΚΑΝΕΝΑ ΛΑΪΚΟ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΕΥΜΑ

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2026 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis