Skip to main content
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Εικόνα διάλυσης στα νοσοκομεία της χώρας καταγγέλουν οι εργαζόμενοι
Εικόνα διάλυσης στα νοσοκομεία της χώρας καταγγέλουν οι εργαζόμενοι
 clock 08:23 | 30/10/2014
writer icon newsroom ekriti.gr

Ούτε ένα ούτε δύο αλλά χιλιάδες κενά σε προσωπικό παρουσιάζουν σήμερα τα δημόσια νοσοκομεία. Σύμφωνα με τις καταγραφές της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ) το προσωπικό που εργάζεται στα νοσοκομεία είναι κάτω των ορίων ασφαλείας.

Και αυτό επειδή η μία στις τρεις οργανικές θέσεις είναι κενή σε οργανισμούς που συστήθηκαν την τελευταία τετραετία. Συνολικά σε όλα τα νοσοκομεία υπάρχουν 33.000 κενές οργανικές θέσεις. 

Και όχι τυχαία βέβαια αφού χρόνο με το χρόνο τα κον δύλια για την Υγεία τσεκουρώνονται. Είναι ενδεικτικό ότι οι λειτουργικές δαπάνες των Μονάδων του ΕΣΥ είναι 60% κάτω σε σχέση με το έτος 2009.

Αποτέλεσμα είναι τα νοσηλευτικά ιδρύματα να αδυνατούν να προμηθευτούν υγειονομικό και φαρμακευτικό υλικό και οι ασθενείς να φέρνουν ακόμη και τις γάζες από το σπίτι τους.

Επίσης σύμφωνα με την ΠΟΕΔΗΝ οι Επιτροπές Λοιμώξεων των Νοσοκομείων δεν διαθέτουν το απαραίτητο προστατευτικό υγειονομικό υλικό για να αποφευχθεί η εξάπλωση του ιού «Έμπολα». 

Μάλιστα δε διαθέτουν καν γάντια και μάσκες!

 

 

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2026 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis