Skip to main content
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Τέλος στις φυλακίσεις για όσους οφείλουν στο Δημόσιο
Τέλος στις φυλακίσεις για όσους οφείλουν στο Δημόσιο
 clock 08:35 | 18/08/2014
writer icon newsroom ekriti.gr

Αλλαγές σε έναν κατάπτυστο νόμο του 1990 που αποτελεί ελληνική πρωτοτυπία, καθώς δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο σε καμία χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μελετά η κυβέρνηση, ώστε να μην πηγαίνουν στη φυλακή οι πολίτες που χρωστούν μικρά ποσά στο Δημόσιο, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Τα Νέα».

Ο εν λόγω νόμος, που ψηφίστηκε το 1990 από τη μεταβατική κυβέρνηση Ζολώτα, επιτρέπει στις αρχές τη σύλληψη και φυλάκιση πολιτών που χρωστούν στο Δημόσιο, εξισώνοντας ουσιαστικά τους ανθρώπους που δεν μπορούν να πληρώσουν τα χρέη τους με φοροφυγάδες, με αποτέλεσμα χιλιάδες φορολογούμενοι να έχουν συλληφθεί τα τελευταία χρόνια από την Οικονομική Αστυνομία.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας, οι αλλαγές που εξετάζει η κυβέρνηση θα ξεκαθαρίζουν πως όσοι απλώς χρωστούν αλλά δεν είναι φοροφυγάδες, δε θα διώκονται ποινικά και δε θα οδηγούνται στη φυλακή. 

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2026 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis