«Δεν χρειαζόμαστε άλλο μνημόνιο, όχι μόνο βγαίνουμε, αλλά η Ελλάδα θα είναι απολύτως ασφαλής στην μετά μνημόνιο εποχή» δήλωσε ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς μιλώντας στο 13ο συνέδριο του ΣΕΤΕ.
Α. Σαμαράς: Η Ελλάδα δεν χρειάζεται άλλο μνημόνιο
Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ