Επίσκεψη στο Συντονιστικό Κέντρο Επιχειρήσεων της Πυροσβεστικής πραγματοποίησε σήμερα ο Πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς. «Ηρθα εδώ για να σας ευχαριστήσω από καρδιάς για το έργο σας» είπε ο Πρωθυπουργός μιλώντας στους πυροσβέστες, στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Χαλάνδρι.
«Τη φετινή αντιπυρική περίοδο η Πυροσβεστική έφερε σε πέρας την αποστολή της με ένα πραγματικά εκπληκτικό αποτέλεσμα» είπε ο Αντώνης Σαμαράς και πρόσθεσε:
«Καταβάλατε μια υπεράνθρωπη προσπάθεια με ελλείψεις στα εναέρια μέσα και στον εξοπλισμό και το αποτέλεσμα αυτό γίνεται ακόμη πιο εντυπωσιακό, αν αναλογιστεί κανείς τις αντίξοες συνθήκες κάτω από τις οποίες επιχειρήσατε».
Ο Αντώνης Σαμαράς δεσμεύτηκε για ενίσχυση του Πυροσβεστικού Σώματος αλλά και επίλυση των μισθολογικών προβλημάτων των εργαζομένων στα Σώματα Ασφαλείας.