Βρυξέλλες
«Μια συνετή έξοδο στην κανονικότητα» διαπραγματεύεται η ελληνική κυβέρνηση, δήλωσε ο πρωθυπουργός, Αντώνης Σαμαράς, προσερχόμενος στη Σύνοδο Κορυφής, στις Βρυξέλλες.
Ειδικότερα, ο Έλληνας πρωθυπουργός σημείωσε: «Διαπραγματευόμαστε στενά με τους δανειστές μας την επόμενη μέρα μετά το τέλος του προγράμματος για μία συνετή έξοδο στην κανονικότητα».
Νωρίτερα, ο κ. Σαμαράς συναντήθηκε με τον νέο πρόεδρο της Κομισιόν Ζαν Κλοντ Γιούνκερ, με τον οποίο συζήτηση για την πορεία του ελληνικού προγράμματος και τα βήματα εξόδου από τα προγράμματα στήριξης.
Πηγη: Το Βήμα