Skip to main content
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Σαμαράς: Διαπραγματευόμαστε μία συνετή έξοδο στην κανονικότητα
Σαμαράς: Διαπραγματευόμαστε μία συνετή έξοδο στην κανονικότητα
 clock 18:05 | 23/10/2014
writer icon newsroom ekriti.gr

Βρυξέλλες 

«Μια συνετή έξοδο στην κανονικότητα» διαπραγματεύεται η ελληνική κυβέρνηση, δήλωσε ο πρωθυπουργός, Αντώνης Σαμαράς, προσερχόμενος στη Σύνοδο Κορυφής, στις Βρυξέλλες.

Ειδικότερα, ο Έλληνας πρωθυπουργός σημείωσε: «Διαπραγματευόμαστε στενά με τους δανειστές μας την επόμενη μέρα μετά το τέλος του προγράμματος για μία συνετή έξοδο στην κανονικότητα».

Νωρίτερα, ο κ. Σαμαράς συναντήθηκε με τον νέο πρόεδρο της Κομισιόν Ζαν Κλοντ Γιούνκερ, με τον οποίο συζήτηση για την πορεία του ελληνικού προγράμματος και τα βήματα εξόδου από τα προγράμματα στήριξης.

Πηγη: Το Βήμα

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2026 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis