Επιστολή διαμαρτυρίας στον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη Νίκο Δένδια αναμένεται να αποστείλει τις επόμενες ημέρες ο δήμαρχος Ηρακλείου Γιάννης Κουράκης με αφορμή τη μεγάλη παραβατικότητα που παρατηρείται στο κέντρο του Ηρακλείου μετά και την κατάργηση της δημοτικής αστυνομίας.
Όπως δήλωσε στο Ράδιο Κρήτη ο κ.Κουράκης, «Ασυνείδητοι οδηγοί παρκάρουν όπου βρουν από πεζοδρόμια μέχρι και σε θέσεις αναπήρων, με αποτέλεσμα οι πεζόδρομοι να έχουν μετατραπεί σε απέραντους αυτοκινητόδρομους»
Μάλιστα η επιστολή του θα συνοδεύεται από φωτογραφικό υλικό που θα δείχνει την κατάσταση που επικρατεί. Ο ίδιος επίσης θα ζητήσει από τον κ. Δένδια να λειτουργήσει και πάλι αστυνομικό τμήμα στην πόλη του Ηρακλείου