Οι κόποι των ιερέων και της τοπικής κοινωνίας έπιασαν τόπο...
Το Οροπέδιο του Ομαλού Βιάννου βρίσκεται στο νότιες παρυφές του όρους Δίκτη, κοντά στην Κάτω Σύμη και στη
Μπορεί αρκετοί να πουν… «έλα μωρέ, εντάξει πια με αυτές τις φωτογραφίες», αλλά τελικά φαίνεται πως είναι ζήτημα νοοτροπίας
Μια ευχάριστη εικόνα αντίκρισαν οι πεζοπόροι...
Δεν έχουν περάσει, παρά μόνο λίγα 24ωρα, από την παρέμβαση που είχε κάνει η κ Γεωργία Ξημεράκη στο Δημοτι
Αναγνώστης του ekriti.gr έστειλε το παρακάτω μήνυμα για μια λακκούβα που όπως λέει ο ίδιος, εδώ και μέρες, παραμονεύει του
Τρία χρόνια έχουν περάσει από τον άδικο χαμό του Βαγγέλη Γιακουμάκη και κανείς δεν μπορεί να ξεχάσει τη σ
Για μία ακόμη χρονιά ο Σύνδεσμος Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων Κρήτης η Ένωση Ιδιοκτητών Τουριστικών Πούλμαν και
Η Κινητή Μονάδα Μαστογραφίας συνεχίζει το μεγάλο της ταξίδι.
Την σπατάλη νερού που, όπως καταγγέλλει, γίνεται επί 24ωρου βάσεως, στα καζανάκια σε πολλές τουαλέτες του Πανεπιστημιακού
Μια από τις όμορφες στιγμές του 2ημέρου Συνεδρίου για την Κυκλική Οικονομία που πραγματοποιήθηκε στο Ηράκλειο